duminică, 11 decembrie 2016

De la copii pentru părinți...


Regulile divorțului: Dragă mamă şi tată, vă rog…

1. Să nu vorbiţi urât despre celălalt părinte. Când se întâmplă asta mă supăr și mă simt rănit. Plus că mă face să mă simt prost!

2. Să nu vorbiţi despre prietenii sau rudele celuilalt părinte. Lăsaţi-mă să îmi pese de cineva chiar dacă vouă nu vă pasă.

3. Să nu îmi interziceţi vizitele sau să mă împiedicaţi să vorbesc cu celălalt părinte la telefon. Eu vă iubesc pe amândoi.

4. Să nu îmi întrerupeţi timpul în care ar trebui să fiu în compania celuilalt părinte cu telefoane dese ori prin planificarea altor activităţi pentru mine.

8. Să nu vă certaţi faţă în față sau la telefon atunci când sunt și eu prin preajmă!

9. Să nu mă rugaţi să spionez pentru voi atunci când mă aflu la celălalt părinte! Nu e corect și mă face să mă simt neloial şi necinstit.

17. Să mă lăsaţi să îmi duc din lucruri la cealaltă casă atâta timp cât pot să le aduc înapoi. Altfel mă simt eu însumi ca un obiect, ca și cum nu contează ce vreau să fac.

18. Să nu mă presați ca să spun că vă iubesc mai mult pe unul decât pe celalalt şi să nu mă forțați să spun cu care dintre voi vreau să locuiesc. Eu vă iubesc pe amândoi.

19. Să realizaţi că am două case, nu numai una. E important pentru mine să petrec timp îm ambele case, cu amândoi.

Vă mulțumesc!

 

 

Niciun comentariu: